آیا حرف من زر زیادی بود؟؟؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید

آمار مطالب

:: کل مطالب : 509
:: کل نظرات : 5

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 78
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 95
:: بازدید ماه : 2759
:: بازدید سال : 4887
:: بازدید کلی : 41114

RSS

Powered By
loxblog.Com

آیا حرف من زر زیادی بود؟؟؟
سه شنبه 18 اسفند 1394 ساعت 14:51 | بازدید : 301 | نوشته ‌شده به دست کرموخان | ( نظرات )
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
3:07amجالب بود
شما
چی جالب بود؟
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
وبت
راستی رفتی؟
شما
کجا؟؟؟
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
وبم
شما
رفتم
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
چطور بود؟
شما
قشنگه
شما
بعضی دل نوشته مسخره است
ولی خوب کلیتش همون قشنگه
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
کدوماش مسخرست؟؟
شما
حالا اینا حرفای دلت خودت هست؟
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
نه حرفایه دل عممه خو آره دیگه خیلی باهوشی
شما
سال خرگوش بدنیا اومدم
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
میگم بگو مامانت اسفند دود کنه برات
شما
مثلن این که طرف گفته عزیزم سمت من نیا اعصابم زیر درخت البالو گم شده
این یعنی چی؟
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
چش نخوری
من رابطه میخوام نه اعصاب خوردی
شما
اسفند که سهل است فروردین و اردیبهشت و باقیم رو هم اگه برام دود کنه بازم تو چشم میکنی
خخخخخخخخخخخخخخخخخ
مگه گوشی هستی تو؟
به گوشی وقت رابط میزنی شارژ میشه
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
یعنی اگه من اعتماد به نفس تورو داشتم با چنگال به داعش حمله میکردم
شما
تو رو هم رابطه شارژ میکنه؟؟؟؟
اوهو
یه تنها که همه بهش میگن دیوونه
3:19amزرات بد رو مخمه داداشی بای

  *****************************

ملت قضاوت با شما

من اهل رابطه داشتن با هیچ احدی نیستم و نخواهم بود

تنها ارتباط من با معشوقه نازنیم ( همسر آیندم ) بوده و هست و خواهد بود و بس 

رابطه را هم هرچه میخواهی شما برای خودت معنیش کن

برایم مهم نبوده و نیست و اهمیتی هم برایم ندارد

ازدواج را من به رابطه ترجیح میدهم

معشوقه ام رفیقم را هم با هیچ احدی عوض نکرده و نمیکنم





:: برچسب‌ها: من , گل , عکس ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: